Menu
Městys Černý Důl
Městys  Černý DůlČerný Důl / Čistá v Krkonoších / Fořt

Odpady změna od 01.01.2022

Informace


Vážení občané a vlastníci nemovitostí na území Městyse Černý Důl,
 

jak již bylo městysem avizováno, ke dni 31.12.2021 skončí současný systém, kdy měla každá domácnost smlouvu na svoz komunálního odpadu se spol. Transport Trutnov s.r.o. K tomuto dni rovněž končí svoz nádob (popelnic) označených jednorázovými známkami, končí svoz pytlů na odpad a bude zavedena jednotná četnost svozů při frekvenci 1 x 14 dní (tj. 26 svozů za rok).  Sváženy budou nádoby o objemu 80 l (pouze typ od spol. MEVA-TEC, produkt č. 0003-3 RAL-7016), 110 l, 120 l, 240 l a 1100 l a zvolenou nádobu si musí každá domácnost zajistit na vlastní náklad.

Všichni občané a všechny nepodnikající fyzické osoby, které vlastní na území Městyse Černý Důl nemovitost (rodinný dům, rekreační objekt, byt, apod.) bez ohledu na to, zda mají v městysi trvalý pobyt, jsou povinni splnit ohlašovací povinnost prostřednictvím formuláře (Ohlášení vzniku povinnosti k místnímu poplatku za KO). Osoby, které vlastní více takových objektů, přihlásí všechny nemovitosti. V praxi to znamená, že na 1 domácnost (RD, RO, byt apod.) připadne 1 nádoba na odpad (popelnice) a zároveň povinnost úhrady místního poplatku za každou nádobu (každou nemovitost, ať je obývaná nebo není). Povinnost úhrady místního poplatku se vztahuje i na poplatníky (vlastníky RD, RO, bytových jednotek atp.), kteří nádobu nevlastní.

Domácnostem a vlastníkům nemovitostí (rodinné, rekreační domy, byty apod.), kteří se prostřednictvím formuláře nepřihlásí (nesplní ohlašovací povinnost) a nebude tak na příslušný měsíc objednána žádná kapacita soustřeďovacích prostředků, vzniká rovněž poplatková povinnost a v takovém případě bude uplatněn minimální dílčí základ poplatku (zákonná povinnost úhrady místního poplatku se vztahuje na všechny).

Zastupitelstvo městyse Černý Důl schválilo na svém zasedání dne 07.09.2021 pro rok 2022 variantu místního poplatku podle kapacity soustřeďovacích prostředků. 

Všem poplatníkům bude s předstihem zaslán platební výměr s údaji o platbě.

V souvislosti s výše uvedeným naleznete na našich webových stránkách formulář „Ohlášení vzniku povinnosti k místnímu poplatku za KO“ .

Odpadové známky budou vydávány na Úřadu městyse pouze zaregistrovaným osobám (poplatníkům). Nádobu (popelnici) je nutno viditelně označit vydanou známkou. Poplatníkům, kteří neuhradí místní poplatek za odkládání KO, bude známka (po termínu splatnosti) z nádoby odstraněna.

Předem vám všem děkujeme za spolupráci.

Ceník:

Nádoba 80 l

Nádoba 110 l

Nádoba 120 l

Nádoba 240 l

Nádoba 1100 l

1 040,00 Kč

1 430,00 Kč

1 560,00 Kč

3 120,00 Kč

14 300,00 Kč

Vysvětlivky:

KO – komunální odpad

RD – rodinný dům

RO – rekreační objekt
 

Osoby (fyzické nebo právnické), které podnikají, nebo které provozují ubytování, nebudou do systému městyse zapojeny a uzavřou si vlastní smlouvu se spol. Transport Trutnov s.r.o. Tuto likvidaci KO doloží městysi kopií smlouvy.

Ohlášení k poplatku za KO

 

 

 

 

Přílohy

ohlášení k poplatku za KO.doc

ohlášení k poplatku za KO.doc
Typ souboru: DOC dokument, Velikost: 62,5 kB
Datum vložení: 14. 10. 2021 0:00
Datum poslední aktualizace: 29. 3. 2023 17:26
Autor: ÚM Černý Důl

Občan

REALIZACE PROJEKTU

kanalizace odkaz

CHCI ZASÍLAT INFO

Dostávejte informace z našeho webu prostřednictvím e-mailů

Univerzální překladač

Překlad (translations)

Odstávka ČEZ

ČEZ Distribuce – Plánované odstávky

Mobilní aplikace

Sledujte informace z našeho webu v mobilní aplikaci – V OBRAZE.

navštěvníků www

Celkem návštěv:

Počítadlo přístupů